BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

05 December 2009

LaLaLa Kerjalah!!

Hari nie mmg cepat masa berlalu...betul keehh??haa...betul laa..mane x nye...1st time aku masok keje lmbat 1jam...haha...sory ar manager...naseb baek tadi ko x nmpk aku masok lmbt...kalo x..abess gaji aku dipotong...hehe...lgpown, pangkat ko bukan besar mane pown...cume 'manager' jehh...laen ar aku...bapak aku 'boss' besar kat situu...tp anak die cume promoter jehh...aku bukan ape...malas nak amik jawatan tinggi2 niehh...nnti org kate poyo plak...hik3...hmm...sebenarnye bukan aku sengaje masok lmbat...td aku pg angkat lesen...so...lmbat sehari jee...x payah kecoh2 laaa....

Lepas da masok keje...cm biase laah...badak2 seperti si emi, wan, epin pown menyalak ar kat aku...bising jeh diorang tuhh...bukan manager kat situ pownn...sedar ar siket yg korang nie sama pangkat ngan aku ehh...pecat jugak kang korang niehh...haha...time rehat plak...aku rehat ngan epin...kiteorang ari ney rehat dua kali...yess!!tp x besh nye, ariney kiteorang dipakse dan terpakse bekerje sepenuh mase 10.00am-10.00pm... ishhh...lecey betoii...haa...da dipakse cmtuh..aku ngan epin pown mengambil mase lebey ar time rehat tuhh...padan mukee...sape suroh kiteorang keje sepenuh mase...rehat kedua plak...mcm biase...aku rehat ngan epin...x abes2 muke die...tp x pelahh...skurang kurangnye die tau jugak pasal moto2 niehh...haaa...nie yg nak story siket...hehe...nak tergelak doe cite bende niehh...bende yg paling memalukan ar tahun nie aku rasee!!hahaha...cm nie...time kerje...wan nie saje laah sakat2 aku...die cakap 'kalo moto x ley start jgn panggil aku ehh'...aku pown ye kan ajelah...hehe...aku da tau da si emi ngan si wan nie wat dajal kat moto aku mase diorang rehat td...aku diam jeehhh..biarlaa budak2 niehh...asal kan bahagie...time aku ngan epin rehat mase kedua plak...aku lepak2 ar kat moto...aku try ar start moto aku...heeiiissshh...panas ati betoll...berpelo-pelo aku start...fuck ar wan ngan emi...dajal moto aku...last2 naseb baek epin tau tempat yg diorang dajal kat moto aku tuhh...da pasang balek bende tuh...baru ar boleyh start...hehe...pastuh...keje dajal mendajal balek laa...orang cm wan nie kene bg erti idop siket supaye die da x wat lagi daa...kiteorang pown wat laa ape yg patot...hehe...naseb baek emi x bawak moto die...kalo x...die pown kene dajal sekali...haaa....yg mmpu aku perkatekan cume 'PADAN MUKA KO WAN'...pastuh da masok keje balek...kiteorang wat bodo jelahh...wan pown cakap 'weh siap sedia ar balek nie...menolak ar ko smpai umah..'..die x tau ape yg aku ngan epin wat kat moto die tuuu...wait and see laa fuckaa!!

Time balekk...hehe...mase yg ditunggu tunggu telah tiba...wan dengan semangat nye keluar cepat dripade aku...dengan harapan..nak tgk aku menolak moto ar smpi umahh..heeeii...sory la bebb...tibe2...die start moto die x leyhh...haa...baru ko tau...berpeloh peloh ko...cmnie ar aku rase time rehat td...yg x ley tahan nye...muka die arr...hahaha...cemas lebeyhhh....kalo laah aku ade camera...aku da tngkap ar gmba muke die time moto x ley start...memang klaka arr...ye arr...kiteorang pown tinggal kan die sorang2 mase moto die tuu x leyy startt...aku pown ronde2 ar ngan epin skejap...naseb baek suhaimi tolong ko wan..kalo x...tido ar ko kat parking tuhh...hehe...jahat x???teramat jahat kan...itulah balasan org yg wat dajal kat aku...huhh....x smpai ati tgk emi ngan wan start moto tuh x idop2...aku pown patah ar balek kat parking tuu...hmmm...pikir member jehh...kalo x...heee....smpai2 parking jehh, tgk wan tgh tolak moto....hahahaha....gelak besar aku....tulahh...laen kali jgn ckp org jee...aku pown ckap laa...wehh 'spark plag' ko laah tercabut....aku ngan epin tergelak-gelak...muka wan yg cemas tuh teros bertukar gumbira!!hahaha...tau ko wan...moral of the story...laen kali jgn wat orgg yeaa!!suhaimi....tunggulah giliran anda...lepas moto wan da buley start...aku pown dengan banggenye mengatakan kpade wan 'WANKENABEB!!'...hehe..kepade org diluar sane...jgn tiru aksi ini tauu!!

Da balekk...lepak umah epin jap...tgk moto baru die Yamaha Tzm...cehh...poyo jeee...padehal nak start pown susahh...hehe...da lepak2...aku pown balek laaa...sbb penat sgt...mungkin penat gelak kowwt...haha...smpai umah...mandi, makan then teros on laptop dgn harapan syg aku online arineyy...arghhh kenape laa u x on sygg???ishhh....harap2 u online ar esk yeaa....

haaa....cite paling klaka pown aku da cite....cite sedih pown aku da cite...aku pown nak blah la niee...da x deh cite daa....okaylaaa...tata....