BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

09 December 2009

Cinta...Ibarat Kentut...

Kenapa lelaki perlu beristeri tiga??

jawapannya kerane...

kerane kalo kawen satu isONE
kerane kalo kawen dua isTWO
kerane kalo kawen tiga isTERI

SENYUM kepade org tua tanda sayang,
SENYUM kepade kanak-kanak tanda kasih,
SENYUM kepade kepade kekaseh tanda cinta,
SENYUM depan komputer tanda gila...
masih SENYUM lagi???mmg sah GILA!

Manusia jatuh cinta??tak heran..
Kuda makan rumput??tak aneh..
MONYET pandai picit tetikus??HEBAT!!!
Masih picit???LUAR BIASA

Cinta...Ibarat Kentut...
Makin dipendam...makin gelisah...
Bila dilepaskan...
Aaarghhh!! lega rasanya..

Aku terpaku dek renungan matamu..
Hatiku tertanya-tanya...BENARKAH ini???
Nafas ku tertahan, kau tunduk SEGAN..
lalu ku bertanya, "kau kentutkan??"

HAHAHAHAHA....

p/s: hariney post aku agak berbeza siket...sebab ape???sebab aku x deh idea da nak cite ape...sebab dlm kehidupan aku bulan disember 2009 nie....cm biase lahh...ari2 masok keje balik keje...itulah rutin harian aku...insyaallah kalo ade cite yg menarik nnti...aku akan ceritekan!!

-TAMMAT-