BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 December 2009

Sesat Di Kuala Lumpur!!

Hehe...first time dowhh aku sesat kat K.L niehh...mmg agak memalukan...dok K.L dah betahun-tahun...tp jalan pown x ingat...x pehh...aku akan jadikan bende nie sebagai pengajaran!!

Kesesatan Bermulaa.....

Cm biase lah...sperti hari2 yg sebelumnye, balik keje..pegi keje...itulahh rutin harian aku...tp biasenye da balik keje mesti terus balik...x pown lepak2...tp, hari nie agak berbeza siket sebab balik keje jehh da nak pegi jalan2 K.L...sbenarnye plan nie x dirancang pown...ingat kan nak pegi downtown jehh...sebab semalam kiteorang da round2 jugak kat downtown tuhh..wan nak beli tali pingang...tp plan nak g downtown tuuhh dicancelkan sebab aku ngan suhaimi mahukan perjalanan yg lebeyh adventure...so kiteorang decide nak pegi One Utama...gila lahh...malam2 nak pegi sane...tp besh jugakk!!hehe...

Sebelom nak pegi tuhh...kiteorang isi minyak dlu sbb minyak moto nyawe2 ikan jehh...da settle smue...dlm kol 10.3opm..aku, emi, wan gerak lahh dgn menaiki moto burok maseng2...dlm 30minit perjalanan barulah smpai One Utama...usha2 orang jap smbil nak pikir mane parking moto nieehh...last2, x masok pown...tgk cm nak tutop jehh...mmg lah kan..lgpown da pukol brape da kann...so, kami pown beredar laa...

On the way nak balekk...emi ngan wan niehh boleyh plak tinggalkan aku tgh2 highway tuhh...sial betolll...tau lah moto korang laju...tggu ar aku beli kerete!!makan asap ar moto korang tuuhh...hahhh...aku tgk2 jehh diorang da hilang dari pemandangan mata kasar aku nieehh...da lahh malam...ishh...aku pown teroskan jelah perjalanan...harap kan signboard jelaa..kalo x...mmg harapan ar aku nak smpai umah...agak sesat jugak arr aku...sebab aku terikut jalan laenn...aku pown berhentilah tepi jalan and teros call emi..pastuhh, die cakap ar yg die dah ade kat zoo ampang...die nak tggu aku kat situ...aku pown teroskanlah lagi perjalanan smpai aku nmpak signboard yg tertulis zoo ampang...tp zoo nye aku x nmpk pownn...haiyaa....jantung aku da berdebar debar...risau ouhh...da lah x tau jalann...aku pown tgk jelaa signboard dgn harapan ade tertulis perkataan CHERAS...secare tetibe...ade pown tertuliss...yesss!!!aku pown sukelahh...yg si emi ngan wan still tggu kat zoo ampang...diorang ingt aku bawak meter 10km/h...pergghh...cantek siket lahh...aku da smpai CHERAS dulu laa dripade korang...hehe...dlm 15minit kemudian aku pown smpai lah CHERAS...berhenti jap tepi jalan sebab nak call emi yg aku da smpai CHERAS...agak bangge jugak arr...sebab 1st time aku sesat and 1st time aku jumpe jalan pulang!!haha...harap2 lepas nieh dah x berlaku laa bende2 cmniee...

dlm kol 11.30pm...aku smpai CHERAS..cm biaselahh...aku lepak jup kat bustop sbb nak tggu emi ngan wan smpai...tggu dlm 10minit baru diorang nieh smpai...pastuhh moto wan plak rosak tetibe!!ngam2 jehh smpai bustop tuh moto die rosak...terpakselah emi tunda moto wan smpai umah diee...aku teroslahh balik umah...da smpai umah jehh...aku terus mandi...pergghh..sejuk2...arap2 ar x selsema...da mandi then makan...tgk tv jap...dlm kol 12.45 bru online myspace...da online jehh tgh dia dah off...isshhh...tp aku bace kat mood dia "oke,aq give up.bye ! out"...harap2 dia x tujukan bende tuh kat aku...heee...sori ehh...hmmm...bosan and rindu gak ar x dpt call and text ngan dia satu hari neyy...maklom lahh...maseng2 x dehh kedit....hehe...hmmm...nmpknye smpai disini saje forum perdana aku pada hari neyy!!

kata-kata akhir kepade para pembace blog aku hari ney dan hari akan datang:-kalo ingat post aku nie agak mengarut...x payah lah bace lagi ehh...sebab aku nie suke mengarut dan kadang kala mencarut!!hahaha....okayyllaa...byeee..~