BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 December 2009

8.00pm-12.11am

huhhhhhh...sbenarnye aku da tggu dia dekat 4jam dah...tp kenape dia x online lg...aku pown off lahh...aku tau...mmg da tak de harapan dah dia nak online tuu...so...aku pown off lah myspace and ym dan teros update blog aku nie...aku da message dia...maybe nak settle kan lah problem nie...tp.............

sebulan da aku couple ngan dia...da mcm2 bende yg dia dah wat kat aku...ade bende yg baek dan ade jugak bende yg x baek....tp aku sabar jelahh...mgkin nie lah lumrah kehidupan kan...ade susah ade senang...aku tau...semalam aku x tegor dia sebab aku bengang pasal post blog dia yg lepas tuu...mane x nye...bf mane yg x marah+cemburu tgk gf die layan laki laen...siap wat video call plak tuhh...lg ar aku panas hati...dah lah ngan member aku...aku x kesah kalo dia nak layan member aku tuh cm biase...tp agak2 ar...aku pown x penah nak wat video call ngan gf aku sendiri...huhh...tmbah plak ari yg lepas2 tuh diorang web cam!!smpai masalah dia pown member aku yg tau dulu...sedangkan aku nie bf dia...ishh...dia ckp dia x nak bgtau aku pasal bende tuh sebab takut aku risau...c'mon lahh...last2 aku dapat tau jugak kan...perghh lagi saket hati...member aku tuh yg ckp sendiri kat aku...FUCK!!...kenape lahh dia wat aku cmnie???kenape dia sanggup layan member aku smpai mcm tuu skali???mgkin sebab aku x bg perhatian kat dia kowtt...yelahh...mane tak nyee..aku habiskan cuti skolah aku dgn kerje jehh...mgkin die bengang jugak kowt sebab aku x dpt layan dia sgt berbanding dgn ex-bf dia yg lepas2...hmm..aku tau ar aku nie sape lah sgt kat hati dia...it's okayy..aku x kesahh...tp ayat nie lagi ar wat aku panas hati dan agak sedeeyyh ouhh!!..

ohh ade pulak yg org yg sombong ngn intan
nk ckp intan adebuat hal rsenyer tade
ouh,saket atie ngn blog intan ehh
intan cume cerite perkare yg sebenar telah berlaku
at least awk taw ape yg sye buat ! nie tdk
ttbe ta tego ! ape salah sye pn tatao
oke,saye da edit
ta perlu la sye cerite ape2 kt awk lagi
klw saye curang pn awk takkan tao !

bukan x boleyh nak ceritekan perkare sebenar...tp..bende tulah yg wt aku sakit hati...kenape dia sanggup wat bende yg aku x suke??sedangkan aku nie kan bf dia...dia sikit pown x nak jage hati aku...dia sanggup layan laki laen...sampai hati..!

hmmm...aku pown tak tau ar ape nak ckp dahh...mgkin dia da bosan dengan aku tak??huuuhhh....maybe aku x online myspace or ym dlm beberape hari nie kowt...aku bukan nak lari dari masalah...cume..nak tenangkan fikiran aku dulu...okay byee~~

p/s: lagu kat blog aku nieh pown da cukop nak bgtau segale-galenye pasal perasaan aku...so aku malas nak cite panjang2!