BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 December 2009

Hari Ini...

Hmm harinie x bnyak bende yg berlaku...lepas aku balek kerje tgk t.v jap...smpai dah x deh cite daa...aku pown agak bosan then teros on laptop...maen game jup...lepas da bnyak kali menerime kekalahan...aku pown mengalahh...huhhh...nak cmpk2 jehh laptop niee...tp actually bukan salah laptop nie pownn..tgn aku yg tak bedong agaknyee..haaa...rase cm x tau nak wat pehh...aku pown amik keputusan edit blog niee...nak on myspace rasa malas plakk..ym...lg lahh...sebab aku tau...kalo aku on pownn x dehh org yg nak layan aku...sedeyh2...dripade x deh org layan aku...baek aku layan diri sendiri kann...

pasal dia plak...aku da bace blog dia td...tp...aku rase bersalah plakk...huhh...maybe aku x patot wat dia cmtuh...and maybe jugak aku nie yg terlalu cemburu kat dia kowtt...aku tau semua org x suke diri die dikongkong...smua org mahukan kebebasan...seriously lah...arinie aku rase hidop aku cm kosong plakk...da dekat dua hari aku x cntact dia...harap2 ar dia sihat...hmmm....i really2 miss u lahhh sayang!....bilelah kehidupan aku akan kembali normal seperti dulu??????

-TAMMAT-