BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 December 2009

Terlerainya KONFLIK metropolis!

Agak gelabah kan title aku hari nie...mmg pownnn...hmmm..mane x nye..hati yg suram bertukar gumbira semula..selepas pemulihan otak yg berserabut berjaya dipulihkan...aku pown on lahh segale galenye(myspace and ym)...nak tau cmne proses pemulihan tuhh dipulihkan??hanye aku dan dokter saket jiwa jeh yg tau!!haha....sebenarnye...dekat title aku tuhh...aku cume nak ketengahkan tentang KONFLIK jee...aku saje nak wat title gempak2 sikett...kih3.....

KONFLIK yg aku hadapi selame ini akhirnye telah berakhir...aku da ckp kat dua2 belah pihak...gf aku and member aku....smuanya okayy...x deh gado2 ehh...tu jelah kowt...yg laen aku x ley ceritekan...private & confidential....aku ngan gf aku da start contact balekk...yezzzaaa!! :)

aku mulakan dengan...
episod semalam...(20december)
semalam time aku kerje...aku dapat message dripade ain...classmate aku...die tanye...

Apis! Kau gaduh dengan ********* ke?!

Sender:
Ain
+60120000015

Sent:
20Dec2009
08:01:19pm

dan jawapannyee....tak lahh..kiteorang x gaduh pownn...cume bertumbuk jehh...haha...apelahh ko nie ain...die kan member aku...x smpai hati aku nak wat die cm tuhh....anyway...sorilah sebab x reply...time tuhh kedit nyawe2 ikan jeehh!!haha...so...sekarang niehh...smue da settle ehhh!

episod hari ini...(21december)
hari nie aku cuti kerjee...bangun lmbat...cm biase arrhhh...pukol 1ptg...bgon2 jehh aku mandi pastuh teros pegi angkat
lesen P
...yess!!akhirnyaa..penantian berakhir..aku da dpt lesen yg aku idam2 kan selame ini...fuyooo....pasnie aku da boleyh bawak moto dgn hati yg teramat senang...haaa...sape2 yg nak tumpang moto aku tuhh...paham2 lah ehh...bukan x boleyhhh...tp...boleyhh blahhh arrr...haha...lepas da dpt lesen P tersebut...ade pulak makhluk asing nie nak tumpang motor aku...ishhh...ade TZM simpan kat umah...bakar jelahh...huhh...pegi umah raja kejap sebab nak ajak die lepak2...then raja kate die nak belanje aku ngan epin(makhluk asing) kat c.c yg berdekatan...kiteorang pown...pantang dipelawe...sejam jugak ar kiteorang ade kat c.c tuhh...sedar2...da pukol 6.30ptg...kami pown beransur pulang....

malam plak aku da settle kan masalah aku ngan dia...hmmm...okayy daa...sempat gak ar ym ngan dia...pastuh aku ckp ngan dia nak update blog niee....kiteorang pown stop borak2...

hari pown berakhir.....................................................................