BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

29 December 2009

I Miss U!

Hari nie da kire masok dua hari dah dia tinggal kan aku...bukan clash ehh!dia terpakse menjalani pembedahan...pembedahan apee??adee laa...sibuk nak tauu..hehe...sepatutnye 28/12/2009 dia da opperate...tp...disebabkan kekurangan darah...pembedahan tersebut terpakselah ditangguhkan...pembedahan yg seterusnye akan dijalankan pada 31/12/2009...pergghh...risau ar...kalo2 jd ape2 kat dia ouhh!hmm..harap2 x dehh pape laa ehh...insyaallah...

okay2...hari nie jgak..lepas balik keje kol 8mlm..aku g hangout ngan member2 satu tempat aku bekerje kat sungei wang..sbb diorang nak usha suar skinny...usha2..lepak jap kat kedai burger smbil nak tggu hujan berhenti...tp x berhenti henti plakk..aduuiisshh...tanpe memikirkan mase depan kami pown balekk dlm keadaan basah kuyup..sbb smue kaki pradak jehh..nak cepat balik...itulah jalan terbaik...

jam 10.00...smpai2 umah dlm keadaan lencun...aku pown teros ar ke toilet...then, mandi...tetibe lepas mandi hati plak tergerak nak tgk hp no.celcom...yelaa..kowt2 ade org msg kehh...rupe2 nyee ade...hehe...si dia send topup kat aku...thanks sayang!aku pown teros ar msg diaa...rindu beb...lame doee x dgr kabar dia...text2 jap ngan dia...dia pown citelah pasal ape yg akan berlaku kat dia lepas niee..tu yg aku risau giler2 niee....huhhhh....tp wat mase niee..dia still dok kat ward smpai pembedahan selesai dilakukan and smpai dia betul2 semboh..

Cerite Bengang:
internet plak cm gampang!lembab nak mampus...nyesal aku bayar bulan2...BOIKOT P1W1MAX....yeaaaahh!!nak online pown kene tggu buffering yg lamee untuk complete...ishh...rase cm nak tumbuk2 jehh sape yg cipte line niee!FUCK...

Cerite Gumbira:
esok???aku x keje...plan pertame..nak beli buku skolahh...sebab skolah akan menjelang dlm beberape hari lg...terase excited pown ade nak skolah niee!heee...tp...takot dooee...spmspmspm...hahhh...ape lah nasebb...inilah lumrah kehidupan...plan kedua...mau potong rambut(maybe)...hehe...malas ar nak potong..da ar kene bayar plak tuu...hmm...x payah arr...kene potong ngan chekgu disiplin kan best...gunting free jehh..hahaha...plan ketige...mau cutting sluar skolahh...sbb..seluar skolah aku besar sgt...cm sluar takong taik(bak kate suhaimi)...hmmm...plan laen masih dlm perancangan!

huuuhhhh....kata2 penamat...aku harap2 sgt si dia x deh pape and sihat cm dulu...then, lg beberape hari jeh aku nak berhenti kejee...rase x sabar laa plakk...yess!money$money$money$...sesape yg nak aku belanje korang tuu...berbuat-buat baeklah ngan aku yeeaa(for girls only)hahaha...okaylaa!blaah...~