BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 December 2009

Pejam Celik...Siang Bertukar Malam

haaa....pejam celik, pejam celik x sedar plak kan yg kite nie smakin hampir dgn musim persekolahann..huhh..sungguh membosankan...sbb cuti skolah niee..aku x enjoy betol2 arr..rase nyesal plak kerje niee..hisshh...hmmm...hari niee...aku dikejutkan dgn satu berite tergemparr!!wargghhhh...ape tuuuhhh??berite tergempar tuhh adelahh...pembedahan si dia akan dilanjutkan sehingge mggu depan...yayyy!dpt ar lg borak2 ngan dia..hehe...

hari niee...cm aku tulis kat blog aku smlam...aku cuti kerje...bnyak plan yg nak dibuat..alhamdullilah...semuanye berjalan lancarr...dan ade perkare yg berjalan lancau...aku list kan ar perkare yg berjalan lancar dlu ehh..

Berjalan Lancar:
1)dpt beli buku skolah...
2)dpt snap pixca baru(kali terakhir berambut panjang)..huhh..
3)dpt maen bola ngan member2 setelah berbulan bulan aku tidak menyepak bolaa!yayyy...

Berjalan Lancau:
1)kene saman rm50...
2)raja lambat sampai ke sesi pergambaran..dan akhirnyee...die tidak muncul tibaa!
3)x sedar balik umah kunci moto x dehh...pastuhh cari2...rupenye kunci still lagi dkat motorr..fuhh...gile betoll...kalo motor aku hilang...konpem nangis doee! :(

so..itulaa perkare yg berjalan sepanjang hari niee!nak tau lebeyh panjang??hmmm...10.30am...aku bangon tidurr..call epin japp..tanye die nak beli buku skolah keh takk??die kate nakk...tp aku tertidur plak smpai kol 11.30am...ishh...apelaaa....tersedar dari tidurr..aku pown teroslaa call epin...die da beli buku skolah dlu ngan mak diee..aku pown surohla die temankan aku...dlm kol 11.50am kowt...aku kuar umahh...then mama aku cakap "apiz pakai helmet tuhh"...aku membalas..."alaaa..x pelaa...skolah bukan jauh pownn.."...lepas salam mama aku...aku pown teroslah ke rumah epin sebb nak jempot die dulu...on the way nak keh skolah...secare tetibe...polis tahan...aduuhhh....rase cm nak blahh jehh...tp slack motor aku plakk lembab...maklumlahh..bwak epin...berat sungguh..tak tau ar berat apee..berat dose agaknyee...hehehe..aku pown berhentilah kat tepi jalan...polis tuh mntak ar ape yg ptot...naseb baek time tuhh aku bawak lesen...tp cume helmet jeh tak pakaii...haiyaaa...saman rm50...lepas pak chek polis tuh da berceramah ngan kiteorang....aku pown terase cm insaff arr...heehh...balik umah..teros angkat helmet...dlm perjalanan tuhh...aku cakap ar ngan epin..."wehh...kalo aku dgr ckp mak aku td kann..x deh ar melayang rm50 aku doee....ishhh...nyesalll"...moral of the story...DENGAR CKAP MAK!!yeaaa...haha...

da settle beli buku..balik ar jap...makan2...teros kuarr...hahh..kali nie bwak helmet ehh...hehe...lepak jap umah epin...call ar raja, call ar syamil...sorang pown x dtg lg...janji kol 2.00pm...tp...smue cm sial...lepak punye lepak...dlm kol 4.00pm...syamil call kate die da smpai umahh...hmm...kiteorang pown ajak laa die g snap pixcaa!nak harap kan raja tuu...smpai besok pown belom tentu smpai ouhh...huhhh...lokasi pengambaran kiteorang hariney adalahh...**********....teeeeettt...tak leyh bgtau arr...privacy!kih3....

5.30pm...smpai umah...teros salin baju sebb nak maen bola...fuhhh...excited beb time tuhh..da lame x menn kann...hmm...naseb baek ar sepak pown x mengarut lagi...cehhh...balek men bola...mandi...makan...then teringat plak nak call si dia..rindu kowtt...da lame x dgr suare dia...call dia sekejap jehh..sbb x clear...x tau ar nape!jap lg aku nak call balek arrhhh....8.30pm...online myspace jap..edit gmbar baru...and sekarang kol 10.13pm...aku nak off...member da menyalak da suroh kumpol sekarang!nak pegi jamming...huhhh...saba laa kalo yea pown kann...niee...x menyabo-nyabo!!okaylahhh....maybe besok aku nak cerite pasal azam tahun baru kowtt...maklomlah da 31/12/2009 nak masok 1/1/2010...smue kene baruu...cume gf jehh yg x leyh tukar baru eyhhh...hehehe....tata~~~

plusplusplus(12.48am-31/12/2009)

hmmm..terase bosan la plakk balik jamm nie...nak tido...x boleyh lelap...alaa..lgpown besok keje shift petang...relax ar tido lmbat...seriously...jamm hari niee mmg best gile ouhh...dpt arrange lagu baru sempena hari guru nnti...mmg agak awal kiteorang wat lagu niee...sbnrnye dri bulan september kowt kiteorang da siap kan lagu niee...kiteorang wat lagu niee ade maknee...dripade dulu lagi kiteorang nak perform atas stage...tapi sebagai langkah pertame...kiteorang nak try ar perform kat atas stage skolah sempena hari guru nnti...mmg agak mengarut...tp...kiteorng akan try yg terbaek...practice slalu sbb tahun depan merupakan tahun last kiteorang kat skolah tuhh...so..sebelum meninggalkan skolah tuu...kiteorang nak berbakti ar siket utk menceriakan guru2 kat situu...harap2 dlm bulan Mei 2010 kiteorang akan capai impian niehh...insyaallah

TAMMAT!