BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 May 2010

Chemistry Paper 1 and 2 !

Haihhh...seperti yg dijangkakan...paper nihh susah doee...bukan susah apee...nihh smua gara gara aku tak study betol betol lahh nihh...aku rase kalo study betol betol confirm leyhh lulus...tp, tatao lagi laa result cmne nnti...hmm..paper 1, boleh dikatakan agak susah...tp, tadelahh susah sgt kut...kalo tak tao jawapan aku men hitamkan jee..heehee...kire taramlah tuhh ! haa..paper 2 lakk...adoyy...kalau lahh aku bace ape yg cikgu bg kat kertas tuhh, confirm tak nyesal doee...bolehh dikatakan 80% soalan paper 2, cikgu dah bgtau dahh jawapannya kat kertas yg cikgu bagi time kelas tambahan hari tuhh...dah laa kelas tambahan hari tuhh pun aku tak dtg ouhh...haihh...naseb baiklahh aku ingat sikit sikit ape yg telah diulangkaji td sebelum paper 2 start...paper 2 habis lebih kurang kul 1.55pm...pastuhh balikk!! yayyy...hmm...smpai umah...makan makan, pastuhh tgk video yg band PublikDestruktion perform ari tuhh...haha..bnyak wat silap doee...sound tak berapa sedaplahh..aku dah sedaya upaya nak sedapkan sound nyaa...tp, nilahh hasil titik peluh aku !


haihh...muka aku tak nampak daa...apelahh punya cameraman(naz)...naik jelahh kat atas stage tuhh, pastuh rakam sekali muka aku...aku pun nak market jugak doee..ahaha...tp, tapelahh...bende dah lepas...! nihh baru lagu Oh Guru..lagu yg lagi satu tuh tgk lahh kat myspace PublikDestruktion ehh http://www.myspace.com/publikdestruktion ! Chow~~