BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 May 2010

Selasa !

Seperti hari hari yg laen, pepagi kene pegy skolahh...lepas perhimpunan masok kelas...study sikit...sebab kol 8.40am exam paper biology 3...perghh...aku cuma baca sikit sikit jehh...paper start...naseb baek smua lehh jawab...alhamdullilah...betol salah tuhh belakang cite lahh...hmm...lepas rehat...buat oral english...haihh...tak ready pape pun doe...hafal pun last minute jehh...tp nak wat cmne kann...dah cikgu pakse suruh wat hari nihh jgakk...dapat markah sikit jehh...cikgu suruh try wat oral kali yg kedua nnti...haa, lepas buat oral tuhh...aku pun teros arr bkak buku chemist..nak study ape yg patut...kol 12.20pm exam chemist 3 pun bermula...perghhh...agak susah lahh doee...walaupun dah study td..hmmm...bolehh ar jawab sikit sikit...aku rase maybe dpt markah rendahh doe paper chemist nihhh...ishh...habis paper kol 1.50pm...kol 2.00pm balikk...tapi hari nihh kene angkat barang muzik plakk...adoyy...balik lmbat lahh nmpak nyee...angkat punye angkat...akhirnya habis gakk ! aku rase nihh kali ketiga dan kali terakhir arr aku bwak drum tuhh...lepas nihh dah tade pape dahh...sedihh plakk doee tinggalkan drum tuhh...hehehe...lepas abes angkat barang muzik smua, cikgu muzik kiteorang belanja minum...pastuhh kol 2.45pm barulahh balikk...tamat lahh seharian di sekolahh...esok paper chemist 1 and 2...aku kene cover balik doe markah aku nihh...dah laa paper 3 td macam cibai...haihh...harap harap arr sok dpt soalan senang...

haaa...seperti yg dijanjikan semalam...aku nak share gmba kann ?? hah nihh die...tgk laa ehh puas puas..

Sumber gambar daripada Khairimran

Banyak lagi gmba kat profile myspace PublikDestruktion .. http://www.myspace.com/publikdestruktion ..add lahh yea kalo free tuhh...! sebar sebarkan lah pasal bende nihh ehh..akhir kata... Sokonglahh Industri Musik Malaysia.. TAMMAT~