BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 June 2010

Penghujung Bulan Jun !

perghhh..sedar tak sedar dah abes daa bulan Jun nihh doee...rase cm nak ulang balik jee bulan Jun nihh...bulan yang aku rase paling bahagia, paling gembira, paling banyak cuti...hmm, bulan Julai akan masuk dlm beberapa jam lagi jeaa...adoyy...yg tengah bermain di fikiran aku skang cuma...SPM dah semakin hampir siot...aku pape pun belum start lagi...cuma ulangkaji sikit sikit tuh ade laa kut...itu punn tataolaaa boleh ingat smpai bile jeaa ape yg aku study tuhh...haihhh...kekadang risau jugak doe mengenangkan nasib nihh...aku takut satu hari nnti mase depan aku hancur laa...tp, dlm masa yg sama, agak susah doe nak berubah dalam sekelip mata...ckp nak berubah tuh senanglahh kann...tp, nak buat tuhh yg susah...haiyaa..aku pun tafaham arr dgn diri aku skang nihh..asyik enjoy jee...kang hanyuttt jup g...mane tak nyee...aku baru nak start bace buku jea..mulalahh ngantok...tp, time ngadap lappy nihh, mata segar jee...haishhh..aku rase aku kene mandi bunga lah ouhh...tambah tambah lagi world cup sekarang tgh melanda seluruh negara...boleh dikatakan sejak kebelakangan nihh, aku dah kerap pulak kuar malam jumaat and sabtu...yelaaa, nak tgk bola ngan member member lah katekan...baru arr feel sikit kann...haaa...ishhh...bile lahh demam world cup nihh nak abes ek?? kenapelahh world cup buat tahun ni lakk?? buat laa tahun depan kan...hahaha...salahkan world cup pulakk...hmmm...pagi pagi, setiap kali aku menjejakkan kaki ke sekolah...tak lain tak bukan aku tgk satu bende nihh...nak tao bende ape?? tp, yg pasti bukan awek laa ehh...aku tgk kiraan hari menjelang SPM kat signboard dlm skolah tuhh...semakin hari , masa semakin pantas berlalu...pagi td aku tgk signboard tuh dah tinggal lebih kurang 145hari lagi jea menjelang perang SPM ! huhhh...gile betollahh..cepat kan masa berlalu?? nilaaa angkara enjoy yg terlalu lebihh...ehhh, tapi...aku rase still ade peluang lagi kot utk aku berubah...insyaallah...aku akan berubah 100% utk menjadi pelajar yg belajar! haha...papehal, ari Jumaat nihh merupakan hari perjumpaan ibu bapa dgn guru...haihhh...apelahh yg cikgu nak complain pasal aku ekk?? aku rase bende pertama yg cikgu akan complain pasal aku mesti suka tido dlm kelas dohh...harap harap arr cikgu aku cover sikit kann..kalo tak memang lepas nihh gua kene kurung lah kot kat umah! mwahahahaha! besok 1 Julai...yes ! bukak buku baru .. yg lepas biarkan lepas...buang yg keroh , ambil yg jernih...okayy?? tak okay jugakk...lantak korang lahh...CHOW ~