BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 December 2010

Kerja, Makan, Tidur !

Hmm..memang agak busy laa sejak kebelakangan nihh..yelaa, mane tak nyee pegi keje pagi, balikk malam..haiyaa, penat pun adee gak...itu yg smpai tak sempat nak update blog tuhh ouhh..lagipun, sekarang nihh maybe aku jarang kott nak update update blog nihh...tak dee critee panas laa derr...maklum lahh, routine seharian aku samaa jee..pegi keje, makan, balik umah tidoo..kalau sempat pun tgk tv smbil smbil text si dia..hahahaha..si dia mesti bosan kann dgn perangai aku..kalau dulu aku jarang text sbb SPM...ini skang pun jarang text sbb keje..adoyyy...nak buadd mcm manee laaa kan..dpt luangkan masa dgn dia pun sekejapp jehh rituu..itu pun tak puass...ohhh tidakkkk !! hahahaha..tapi takpelahh, inikan dugaann..relaxx sudahh..tahun depan dia dahh SPM dahh..lepas tuhh, dia pun akan lalui bende yg sama mcm aku lalui skang ouhh...eh eh eh..ape citee pasal awekk nihh?? ahaha..dah lari tajukk dahh nihh ouhh..! okay okay, aku cite pasal keje sikit laaa..kalau rasa rasa agak bosan tuhh, korang benti baca smpai sini jelahh yee..haaa, kerja?? so far so good! aku pun sukaa dgn keje skg..pekerja pekerja kat sana smua friendly and kelakarr gilee..manager and supervisor punn satu kepalaa..hahaha..cuma, customer laa..kadang kadang mcm haram gilee..mintak itu ini...fuckerr betoll..tapi ade gak customer yg okayy...haihh..aku fikirr targett aku jehh nihh...takpelaa..semalam dahh laa keje smpai 10jam..perghh, memang penat arr citee diee...dalahh christmas plak tuhh..org ramai then terpaksalahh aku dgn syamil overtime smpai kol 10pm...hmm, rini syamil masuk shift pagi..aku masok shift petang..huhh..bosann laa mcm nihh ouhh..balikk malam laa nmpakk nyee..haaa..aku tatau dahh ouhh nak citee ape lagi sbnrnyee...haha...haaa, lagi satuu..tak best laaa, aku tak dpt hangoutt ngn memember semalam..ishh, terlepas lagi satu peluang ! hahahaha..it's okayy laa...tapi tapi, aku kecewa ! hahaha...haaa..takpee takpee, nnti wang ongkos aku dah banyak, lu tgk lahh guaa gegarr itu Kuala Lumpur ! mwahaha..dahlaaa, aku dahh tade critee lagi lahhh..jap g nak masuk keje dahh, so mcm biaselahh kann..mau siap siap ! okay, byebye . :)