BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 December 2010

Ohh..aku sudahh dewasa !

Warghhh..betolkee aku sudahh dewasa nihh? ahaha..topup pun mak yg sponserr lagi mau kata macam tuhh kann..kih3..ituu zaman persekolahan bolehh laa mintak parents topup topup nihh..skang gua dahh habis melalui zaman persekolahan lahh ouhh..terpaksalah berdikari utk hidopp yehh..tapi makan minum still parents yg tapau lahh kann..dah memang tanggungjawab diorang lagipun...hmm...cerita pasal berdikari nihh kann ingat kari yg mak aku masak ritu..hahaha..tadelahh, actually tade kene mengena pun cite kari tuh dgn topik post kali nihh..saje jehh nakk bikin hawtt sikit..sikit jehh tak banyak okayy..ehh, dahla dahlaa...kau nihh cite pasal kari pula...dah lari dripada tajuk tahuu..hmm..okay, berdikari ehh td??hmm, skg aku kene berdikari utk cari duit sendiri sementara nak tunggu surat tawaran sambung blaja..so, nak tk nak kite sebagai remaja satu malaysia, kenelahh mencari pekerjaan utk menyara kehidupan seharian diri sendiri..kalau dulu ada duit belanja sekolahh..bolehh laa saving sikit kann kalau nak hangout memana..skang nak saving pun dahh taleyy dahh tambah tambah lakk aku nihh suka merayau...memang satu hari tak habes dalam sepuluhh hengget tuh memang tak sah lahh kann...heehee..

okay, kite berganjak pulaa ke alam pekerjaan k...hmm, actually hari nihh aku dah start keje dahh..haaa..keje mane?? adoo arrr..org org tertentu jehh bolehh tau aku keje mane...aku bukan ape, nnti korang kacau aku kerja..hilang focus aku nak bekerja ouhh..aku dahh laa nak jadi pekerja cemerlang nihh..so, jgn nak hancurkan impian aku ehh..sepak kauu jap g!! mwahaha...aku bg hint sikit lahh aku kerja mcm mane...aku kerja fast food jehh...tempat tuhh harap maaf lahh yeaa...tak dapat arr jackk! haa..keje kat fast food nihh satu jehh best ouhh..pasal makan..hahaha..aku bolehh makan sebanyak yg aku suka kalau time rehat...dalah manager kat situ pun baikk..bolehh buad berborakk lahh org katee...kat tempat aku keje tuhh ada bnyak manager...nak dijadikan cerita, ade sorang manager perempuan nihh...perghhh, wa katee sama luu...manyakk cute ouhh...rase mcm nakk gigit gigit jehh ! tp, naseb baik kau baya kakak kakak kann...hahaha..tapi, apa salah nyee?? teeetttt! haaa..aku rase laa setakat first dayy aku keje nihh, manager lelaki tuu okayy laa jugakk..kelakaa pun adaa..haha..mukaa diaa mcm sorang artis nihh ouhh..mcm bob lokman..badan pun sama ! hahaha..ehh ehh..jgn men men...pangkat sir tuu doee..hmm, first dayy keje kat situ, diee takk bg tugasan lagi ape yg perlu aku buad..cume settle kann document document penting jehh...masok kol 5ptg balik kol 7ptg...gaji tetap masukk...haahaa...senang nyee dalam hatii..tapi berapa hengget sgt lahh gaji 2jam tuhh kann...ahh, tak kesahlahh...janji duit apee...so, maknenyee besokk, barulah cabaran seorang pekerja cemerlang bermula..ceywahh! hahaha...tapi, mcm malas pun adee ouhh nak keje nihh..tapelahh, duit punya pasal kann..ape nak jadi, jadi laaa...janji aku dapat amik lesen kereta, beli iPhone or Blackberry, beli DSLR, kasut asics or macbeth, drumset*maybe* dan mcm mcm lagi lahh..hahaha..bnyak kann aim aku! belum dapat gaji lagi dahh fikir mcm mcm..tp, serious arr ouhh..cukup jehh target aku, memang aku resign lahh jawabnyee..kah kah kah ! hmm..besok aku akan lalui keje yg berat berat sikit kott dan ini bermakna aku kene tidurr laa ouhh..mau kumpul tenaga lahh katekan...hahaha..bajett jehh! kih kih kih..okayy okayy, aku berambus dulu laa ehh...babai ~