BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

13 January 2011

Post Baru .

Yeahh, ini post kedua aku untuk bulan nihh..perghh, aku dah menjadi semakin malas doee nk update blog..bukan ape, dahlaa busy..balik keje malam, then balik keje malam tuhh pun belum tentu smpai umah..lelepak dulu, sap kok luu..hahaha..hmm, actually aku nak mintak sorry kepada smua 'penjaga tepi kain org' yg telah mengikuti blog aku nihh kerana blog aku sudah lama tidak diisi dgn cerita cerita menarik dan panas kann..takdee cerita boekk laa derr..first of all, aku nak ucap kan happy birthday secara rasminyaa dekat blog aku nihh kepada smua birthday girl dan birthday boy yg menyambut birthday pada bulan januari nihh ehh..dah tua rupenyaa korang kan..haa, kitee cite plakk pasal perkembangan life aku..hmm, tak bnyak perubahan dan perkembangan sgt pun stakat ni..kerja dan kerja..cuma semalam agak penat gilaa laa..serious doee..semalam tempat keje aku, Kenny Rogers ade buat RED day..RED dayy tuu adelaa, Roasters Eating Day...smua pekerja kene pakai baju merah termasuk laa customer customer yg nak makan kat Kenny Rogers tuhh..itupun kalau nak makan 1 set, percuma 1 set laa..kalau tak nak, memang rugi arr korang kann..yg paling taley blahh nyee, cina cina nie bapak arr, macam tak penah makan sial...tepat jee kol 10.00am dahh dtg dahh..kepala abah diee laa..pastuhh cerewet macam pukimakk..bagi kau kahak jap g tau laa..saba jelaa kann perangai cina babi yg mcm tuhh..ade sesetengah cina okay, cuma sesetengah lagi tuhh mcm haram sikit..huhh..fuckk! semalam Kenny Rogers agak busy dan crowded..aku keje pun dah macam robot dahh..nak sedia kan makanan itu, nak sediakan makanan ini..perghhh, gentle penat doee..keje 12 jam plak tuhh..haihh..balik kol 10.30pm...balik tuhh pulakk epin ngn suhaimi ajak pegy jamming..aku mcm nak pegy, tapi dah smpai umah tuhh tak larat siaaa...mandi mandi pastuhh teross baring jehh..and, first time aku tido awal ouhh..biasa kol 4,5 pagi baru nak tido, nihh pukul 1pg dah tidoo..hahaha..rekod baru tuhh..hmm, hari ni naseb baik aku masok keje petang...alhamdullilah arr, dapat bangun lmbat kann..bangun bangun jehh, badan saket saket..adoyyy, tapi skg dah okayy kott..hmm, dahlaa..stop cite pasal kerja...beralih pulaa ke isu semasa ehh..tgk, walaupun aku keje, tapi isu semasa kite kene tahu tau kawan..haa, aku dgr facebook akan ditutup...kalau betollahh smua tuhh berlaku, aku rasa memang gilaa arr org kat dunia nihh ouhh..hahahaha..yee arr mane tak nyee, bolehh dikatakan 80% dlm kehidupan seharian kite nihh, kite menggunakan facebook kott..chatting tuhh of course laa kan, game lagi, bisness lagi..haa, ingat ape, dgn facebook taley buad bisness kee...hmm, tapi kalau facebook betol betol ditutup, nmpaknya tak dapat laa nak contact dgn kawan kawan skolah ouh...haihhh..nak buad cmnee kann..takan nak text pula..dalahh aku pun kedit takde then mesti arr diorang takde mase nak layan or reply text aku sebab keje kann..huhh, teringat pulaa zaman zaman persekolahan ouhh..smua memember aku yg kat skolahh tuhh smua dahh keje and busy dgn life masing masing...nak lepak satu table pun dah susah...skg nihh harapan nak contact dgn diorang pun cuma melalui facebook jelaa..woyy, Mark Zuckerberg..len kali kalau nak tutup facebook nihh, baik daripada awal kau tak payah buad..adoyy, dahh lupa diri mcm nihh laa...masyukk laa katekann..hmm, lepas nihh ramai ramai kite layan Myspace yehh..hahaha..Myspace?? WTH ..budak budak lagi kehh?? hahahaha..dahlaa, penat laa pulokk denn mencarot katt blog nihh..tapelahh kawan, aku rase Facebook takkan ditutup punyelaaa..kalau ditutup pun naseb korang laa yehh..tak dapat laa contact memember lama..heeheee..okaylaa, aku choww dulu lahh yee..papehal cerita terbaru, aku akan kongsikan bersama rakyat rakyat Malaysia especially kepada 'penjaga tepi kain org' dkt blog aku nihh..hahahaha...Berambuss!