BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 September 2011

Ape Ceeellluupp :DD

Thokkkkkk :) hehehe..actually not bad laa cerita nihh ouhh..kelakarr gilaaa..tapi ade sesetengah pihak mengatakan filem ini hanya mengejarkan keuntungan jee..yelahh, sebenarnya filem nihh ade babak babak yang mempersendakan islam..dahh dahh, sebenarnya pada post kali nihh aku bukan nak citer pasal filem Hantu Bonceng nihh, kalau korang nak tauu dgn lebih lanjut, pegy buad research sendiri..ape gunaa internet kaann?? haaa, kali nihh aku nak update sikit je sebab aku maleh nak type berjela jelaa..hmm, nakk tauu takk?? hehehe..mestilahh nakk kann?? haaa, gua dah dapat kerjaaa dahhh..whaaa, hari Isnin dah mula masuk kerja..huhh, nmpaknyaa lepas nihh life aku mcm dulu balik laahh sebelum aku masyukk..hahaha..time masyuk dulu, semua bedal kann..nak itu, beli..nak ini, beli..smpai kann aku pun tatau mana pergi nyaa duit gaji aku tuhh..tapi tapelahh..bende dah lepas kann..skg gua dah bankrupt balikk..hehehe..kerja sebulan lebih lepastuhh gua dah masuk U dahh..aku kerja sebulan nihh punn sebab nak carik duit pocket sikit..yelaa, takkan nak mengharapkan mak bapak jee kann..lagipun lagipunn..aku nak beli sesuamthing..hehehehehe..tunggu aku dapat gaji dulu yee baru aku citee sesuamthing yang aku nak beli tuu apee..hmm, lepas nihh dah tadapat dahh nak bangun lambat smpai petang..tapelah tapelahhh..aku perlukan duitt skggggg..kalau lahh aku anak org kayaa..kan baguss..mintak ape jee dapat..ini nak beli something kene usaha..haaadddoooyyy..hahh, dan lagi satu..aku takfaham betul lahh klinik klinik swasta area rumah aku nihh..seharian aku meronda carik klinik sebab nak buad medical check up utk masuk U nnti..tapi semuaa tutup..haihhh..kerek betullahh dokter nihh..lepasnih dah kerja aku mane ade masa nak buad medical medical check up nihh..saborr jelahh..aku pegy klinik kerajaan, ade ke patut dokter tuh suruh aku pegy hospital Kuala Lumpur..kelapa hotak diaaa laaahh..dah laa jauhh dkt Titiwangsa sanee tuu..lagi laa aku malass..haa, harap harap esok klinik klinik swasta dkt area area rumah aku nih dah open..hehehe..okeyylahhh..perbualan tamat disini..byebye dan Selamat Menyambut Hari Raya hari yang ke-9 :)