BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 September 2011

Hari Pertama Setelah Tiga Bulan

Huhh, hari nihh hari pertama aku bekerja..nak kate penat tuhh takdelahh kott..kerja pun 5jam jee..standard part time lahh kann..gaji pun mesti mcm harem ouhh..gentle punyelaa..tapi, takpelaaa..janji aku berduit kann..daripada tade..so far sehari nihh kerja dkt situ..okaylaa kott..manager pun okayy..happy go lucky jee..cumaa yang aku tak puas hati tuhh, kerja dkt situ tade rehat pulakk..apebende laaa ouhh..ntah pape jehh..nak rehat tak bolehh..tapi nak semayang bolehh..haa, aku dah fed up dan laparr..aku ckp dgn manager nak pegy semayang, lepas tuhh lepak kedai mamak, makan dgn member aku sorang nih..hahaha..lapar laa siall..kalau gua boleh ngap lu org time tuhh, confirm licin gua sapu habess..hehehe..lepas dah makan makan, balik bekerja balik dan setengah jam kemudian, aku dgn kwn sorang aku nih pun dibenarkan balikk..yayyyy..masuk pukul 11am, then pukul 5pm dah boleh blahh dahh..esok pulakk masuk pukul 10am..adoyyy, kene bangun pagi lagi..tahan jelaa kann selama sebulan setengah nihh..gua dah dapat gaji, tunggu laahh gua beli apee nnti..hehehe..alright laaa..penat laa..nak tidur kejapp..ape ape punn, bahang hari raya aidilfitri dah semakin tidak terasa dahh..huhh, kemon laa..raye ade lagi 2 minggu maaa..so, enjoy laa beb kutip duit raya..hahaha..byebye :)