BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 September 2011

La La La Laaa… La, hari-hari kerja! La La La Laaa… Bosan dengan kerja, haha!

Haiyaa, wa sudahh bosann woo mau carik duitt..aku rinduu laa nak duduk rumahh..huhhh..dah dekat 2 minggu dahh aku kerjaa dkt situu..so far so good laa ouhh..kawan kawan tempat kerjaa pun okeyy jee..teamwork laa jugakk..daripada tempat kerja yg aku kerja sebelum nih..hampehh..perkataan teamwork pun dorang tatauu..ishishishh..kesiann..hahaha..cumaa, adelahh sorang pekerjaa nihh..dia perempuann..dia kawan aku punyee kawann..haa, faham? faham faham jelaa yee..haritu kawan aku tu lepak laa dgn minah nihh..then minah nih boleh lakk kate takutt nak tegur aku..aku mcm sombong jee..hahaha..WTH laa ouhhh..kau tak kenal aku betul betul lagi, dah memandai nak describe kan aku mcm manaa kann..bagusss! tapi aku memang tak salahkan perempuan tuhh punn..iyelahh, aku dkt tempat kerjaa tuhh senyap jee..malehh nak berckp ckp nihh..aku focus jee dgn kerjaa..ecececeh..tapi ade lahh kekadang aku bergurau dgn diorang tuhh..actually, diorang semua tuhh okeyy..friendly gilaa..baru aku tauu..tapelahh, aku tknak laa tunjuk perangai..releks releks sudahhh..hari nihh aku rase aku dah buktikan dkt perempuan tuu yang aku nihh tak mcm yg diaa sangkaa..ade lahh jugak berborak and bergurau senda dgn diaa..hahaha..sebagai kawan sahajaa ookeyy..aku tgk diaa pun tade selera..tatau laa kalau korang korang nihh tgk perempuan tuuu..tapi kelakaa doee, dari zaman sekolah dulu lagi aku tatau asal org suka ckp aku nih poyo, sombong, garang dan mcm mcm laa..ini bagi sesiapa yg tak kenal aku lagi lerrr..ya Allah, aku nihh ookeyy laahh..oooookeyy..fahamm? korang kawan dulu dgn aku, baru tau aku nihh mcm manee..hahhh, betul takk kawan kawan sayaaa setakat nihh? pandai pun angguk kepalee..hehehhh..

Hmm, dahh agak berkurun kaan aku tak update blog nihh..nmpaknyaa tinggal beberapa hari jee lagi hari raya nak habis..tapi, bahang raya tu dah hilang dahh punnn..aku dah tak rasa rayaa dahh nihh..so, amecam open house? open house sudah habis brooo~~ hehehehe..mesti kembung gilaa kann perut korang..okeyy leeetteeeww~.. tidak ketinggalan jugak kepada yg dtg open house rumahh aku harituu..thanks yee korang..nak list kan name korang satu satu pun buad ape..korang bukan famous pun..puii~ hahaha..bagi yg tak dtg tuhh, ishishish..keeeesiaaann..tgk lahh tahun dpn..itupun kalau aku ade kdit laa nak jemput korang korang tuuu..aku dah jemput pun takk dtg, reply msg pun takk..tah pape jehh..mcm berharge sgt jee kan 1sen tuu..time susah tauu pulak call mintak tlg, time senang semua choww..whtever laa kann kepada semua yg dah terkene culture shock tuuu..jumpa brg baru, lupe brg lamaa..

Haaahh, beralih ke topik lain, pasal kerja balik..esok gua kerjee ptg..so, kemungkinan besar aku balik malam..ishhh, malas nyaa..mcm tade life pulakk..aku nakk kerjaa pagi laaaa..manager oohh managerr..tape tapee, sebulan jee aku kerja dkt situuu..okeylahh geng, aku pun tatau laa bilee lagi aku ade mood nak update blog nihh..ini pun aku saje bosan bosan kaann tade nak buad ape..jadi ape salahnyaa, luangkan mase sikit nak meluahkan perasaan aku..hhehehe..dahh laa..aku nak tidurrr leerrr..hari Selasaa gua cuti..yeeehaaaa..kene bangun awal..urghhhh! asal pulak kene bangun awal? nak tahuu? nantikan aku update cerita yg seterusnyaa..byebyee~ :)