BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 September 2011

Bangun Awal :)

Hahh, tertanya tanya sebab apee kene bangun awal walaupun aku off dayy kerjaa?? ini jawapan diaa..jeng jeng jeng..hahaha..suspens jee kann..tak laaa, actually aku kene pegy medical check up dkt HKL..utk UiTM nnti..pepagi lagi aku dah kuar dari rumahh supaya nnti dkt HKL tuu tadelahh ramai sgt org kann..jap g urusan jadi lambat pulakk..sesampainya dkt sana dlm pukul 9am mcmtuhh, aku terus mendaftar kann diri dan bayar bil ape yg patut and then barulahh medical check up bermula..kihkihkih..mcm nak main bola utk Malaysia pulakk kann nak ber-medical medical check up nihh..hahh, nasib baik tak ramai org..first tuu aku check berat, tinggi and mata..hmm, lepastuh ujian air kencing and x-ray..alhamdullilah laa semuanya berjalan lancar..tapi yg paling segan nyaa..hahaha..time aku nak bawak urine test dlm botol tuhh haa kee makmal..dahlaa jalan nak ke makmal tuu ramai org..perghhh, org usha slackk jee pehal laa kan aku pegang botol yang berisi air kencing tuu..hehehe..haadoyyy, mcm tatau pulak yg aku tgh buad medical check up..hee..dan ade lagi citee kelakarr nihh..time x-ray..aku tatau laa pulak x-ray nihh kene bukak baju kaann..dah laa dokter tuu perempuan..aku masuk bilik x-ray tuu jee dia suruh aku bukak baju..aku macam....hahaha..tadelah fikir lain..aku tnye laa dokter perempuan tuu balik..kene bukak baju kee..diaa gelakk and kate yelahh dik, takkan nak x-ray pakai baju lakk..then, aku ikut jelaa ckp diaa..and lepastuh aku mcm terfikir laa jugak kann..kalau laa dokter lelaki tuu nak x-ray perempuan..mesti best gilaa kann..okey laaa..aku nak tukar cita cita..nak jadi dokter x-ray..hahahaha..lepas dah x-ray semua, dlm pukul 11am mcm tuu, aku pun balik and segala result dpt minggu hadapan..alaa, biaselahh tuu kene tunggu seminggu..kerajaan nih kalau buad kerja lambat sikit..nasib baik murahh..dalam pukul 3pm, aku pegy gym..malam pulakk melepak dgn kengkawan dan tercetus laa hobi baru guaa..hahaha..nak tau ape hobi baru gua?? kihkihkih..nantikan aku update cerita yg seterusnya di hari dan waktu yg lain yeee..dahlaa, esok gua kerja and nak tidurrr..byeee :*