BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

09 October 2011

Lu siapa ni wa mau goyang?

Wahh, title mcm gempak jee kann? bajet gangster jee kann kann? hahaha..tade ape pun sbnrnyee laa..aku tgh bosan skg nihh ouhh..kebetulan pulak blog nih dah lame tak di-serviks kan..eh silap..tak di-service..hahh, baru betol..fuyoo, dah masuk bulan 10 dahh beb..gilelaahhh..lagi sebulan jee aku nak blahh pegy pahang dohh..barang barang ape pun tak beli lagi nih..petai, belacan, kangkung semua tak standby lagi..mcm maneee nih? huhhh..cemas cemas~ hehehe..lekk luuuu..setakat nihh, medical check up semua dah settle..senang hati aku medical check up nih dah settle doee..result x-ray smua dah amik dahh..urine test pun samaaa..gua bersih daripada alkohol dan dadah bhai..hahaha..x-ray pun tulang temulang aku normal..paru paru cantek dan suci lagi..hati confirm confirm bersih..hehehe..ade mcm bau bau kepoyo-an takk? hahaha..

Hahh, gua belum cerita lagi pasal hobi baru aku tuu kann..hmm hmm, sbnrnyaa hobi baru aku tuhh ialah main kerete control drift..ekelehh..gelakk pulakk..jgn laa gelakk..feel doee main kete control tuu..lagi lagi main dkt titiwangsa..hehehe..bestt gilaa sehingga tak terkata..cuma dah dekat 3 hari laa kot aku tak main kete control tuu..tade masee dohh..dgn kerja balik mlm lagi kann..dgn mcm mcm aktiviti lain lagi kann..aku nih busy mengalahkan PM tauuu takk..kau tauu apeee..hehehe

Pasal kerja pulakk..perghh, nih yg aku nak mai habaq nihh..kimekk punyaa manager..dah dekat RM60 dahh duit aku shot ouhh gara gara manager tuu..baru aku tauu manager dkt tmpat kerja aku nih suka makan duit pekerja..tak selamat laa hidup kau dunia akhirat ouhh..rider mcm aku nihh dah laa kene pegang bnyak duit, itu yg tershot tuu..tapi yg pelik nyaa, setiap kali aku hantar order, duit baki mesti aku kire pakai calculator phone ouhh..dah dua kali nih bhai duit gua shot..manager nihh mmg kasi gua baran laa..jgn sampai gua seksa lu hidup hidup..susah tawww~hehehe..tapi tapelah kann..nak buad mcm mana..bende dah jadi..so, moral of the story, lepas nih aku kene lebih berhati hati..nasib baik aku baru dapat nasihat daripada senior yg kerja dkt situu..tunggulaa aku nak dkt dkt berhenti nnti..duit manager pulak yg aku shotkan..tungguuu~~

Hmm, oleylahh geng..kalau ade masa lagi gua update cerita pasal kebangangan manager dkt tempat kerja aku yg mata duitan tuh okeyy..btw, aku dah tgk dah cerita Al-Hijab dkt movie semalam..tak best laa ceritaa tuhh..tak seram langsung..mcm tahpape jee..bnyak sgt persoalan dlm ceritee tuhh..takcayee, pegy tgk sendiri okey..byeebyee :)