BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 October 2011

Pecah Rekoddd :DD

Hahahaha..adoyyy, ape yg pecah rekodnyee? ish3..yelaahh, pecah rekod laa kan dlm blog aku nihh sebab first time dalam sebulan tu aku post hanya dua citer jee..alaaahh, kalau post banyak banyak pun, bukan ade org bace punn..lagi pun blog nih pasal kehidupan aku jee kot..siape jelahh nak ambil tahuu..lain laa budak tuu..alaaa yg tuu laaahh..stalkerr tuhhh..wakakakaka..terase kee? siape makan cili terasa bahangnyaa..ececehhh..

Okey okeyy, post kalinih bukan nak dokk cite pasai stalker kee apee k? nih skg denn nak mai habaq nihh..ehh ehh, asal ckp noghoyi pulakk nih? hahaha..maklumlahh, negeri sembilan menang laahh katekann..hehehe..tapi sayangnyaa aku takdapat tgk..huhhh..kerjaa punyaa pasal..hahh, cerita pasal kerjaa nihh..nmpaknya lagi seminggu jelaahh aku kerja dkt situu..lepasnihh nak sambung belajar dahh..huuuu, sedihnyaa sayaaa nak pergi negeri org nihh..harap harap lahh boleh sesuai kan diri..berbalik semula pasal kerjaa..haaa, aku baru siapkan surat resign tadi..tatau laahh aku mencarut ape dkt surat tuu..hahaha..yang penting aku dah siap..manager laahh nihh mengade sgt nak surat menyurat bagai..kalau ikutkan aku nak blahh jee mcm aku aku kerja dkt kenny rogers dulu tuu..tapi, gaji 2 minggu laa pulakk takdapat kann..tapelahh..dtg cara baik, pergi cara baik..setiap yang datang pasti akan pergi..kaan? hahaha..beralih pulak pasal kawan kawan dkt situu..hehehe..malas nak cite panjang, nnti ade org tuuuuuuuu mengaduu..so far, semuanya okeyy lahhh..baik baik belaka..rajin rajin pulak tuu..ish3..hehehehe..cover baik jee kan? ghahahaha..okey, cukup smpai disitu cerita pasal kerja yee..

Hmmm hmmm, pasal kehidupan sosial pulakk, haaa, rasanyaa pun takde apee kot yg nak diceritakan..lepak, makan makan, gelak ketawa dgn kawan, jalan jalan KL memalam buta menghirup udara segar dan mcm mcm lagilahh..now, aku rasa mcm dah tak cukup tidur dahh nihh..yelahh dah dua hari dohh kerja 12jam..kepalaa lahh..nak carik duit punya pasal kann..taksabar nak beli bendaa tuuhhh..hehehehehe..ehh, asal ehh aku dah makin malas nak update blog? ishhh..rasa mcm nak tutup jee blog nihh..tapi sayang pulakk..tapi..aduhhh, tapi..haihhh..iyelahh kann, dulu time zaman sekolah ade jee benda nak cite kann..nih dah zaman pekerjaan nihh, tatau laa nak citer ape..aku rasa hari hari mcm melalui rutin harian yg sama jee ouhh..hmm..ntahhlahh..dah pukul 2lebih dahh nih..lebih manis kalau aku tidur duluuu kann..esok kerja pagi pulakk tuhh..sekejap jee dah nak masuk bulan November..segala barang persiapan sebelum berhijrah belum beli lagi..papehal duit pendahuluan PTPTN dah masukk..kekekekeke~ nak beli ape yee? hafiz hafiz..jgn boros dan jgn beli benda yg tak berfaedah..ingat pesan mama..hahaha..okey lahh..kalau aku rajin dilain waktu, aku update citer lagi yeahhh..byebye :)