BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

14 November 2011

Post terakhir :')

Hye semuaa..ape khabar? semua mesti sehad sehad belaka kaann? first of all aku nak ucapkan selamat menyambut bulan November yee kawann kawann walaupun ucapan nihh agak terlambat aku ucapkann..hehehe..haaa, bnyak bende aku nak cerita nih..tapi malas sial nak menaip..sejak kebelakangan nih aku busy sgt sgt..kalau nak online pun, online dlm phone je..hehehe..okeyy, itu kita cerita kemudian :)

Ahoooyyy, gua dah berhenti kerjaa laaahh..actually minggu lepas gua dah berhenti kerja dahh..itulahh seperti yg aku perkatakan, aku busy dohh..aku rasa mcm nak tutup jeh blog nihh ouhh..tapelahh..aku tak tutup blog nihh..tapi, aku jarang update laa..mungkin lepas nih aku busy gilaa gilaaa..lagi dua hari aku dah nak sambung belaja dahh..fuuuuhh..rasaa seram sejuk pun adee..harap haraplahh ade member yg satu kepalaa kat sana nnti..doakan aku semoga berjaya ehh korang semua :)

Cerita yg seterusnyaa..hahh, kalau korang baca di post post yg sebelum nih, aku ade gak cerita pasal something yg aku nak beli lepas aku dapat gaji..dann something tuuuu adelahhhhhh..jeng jeng jenggg~ hehehehe..aku dah beli phone baruu dahhh..yuhuuuu :) dann berita yg paling menyedihkan, aku dah jual dah Samsung Galaxy Ace aku tuuuh..tapi takpelahh..aku dah pakai Curve 4 dahh skg..so kite ber-BBM laahh yee lepas nih..hehehe..saving laa pakai BB nihh..and lagi satu senang nak surfing internet..

Hmmm hmmm, ape lagi ekk nak citee? cer teke cer teke ! haaaahh, ade lagi satu sebelum terlambat..okey, hari Rabu aku dah masuk Uitm dahh..perghh, sedihh syiall nak tinggalkan parents :( aku akan mulakan hidup baru di Pahang sanaa nnti..harap harap lahh semuanya berjalan lancarr..and yang terakhir, aku baru balik dari cuti cuti Malaysia nihh dgn kawan kawan dkt PortDickson..aku pergi hari Khamis lepas and balik hari Jumaat..perghh..bapak bestt doeee..aku takkan lupaa kenangan nih smpai bilaa bilaa..hehehe

Alright laa gengg, nih post terakhir laah kott daripada aku..aku akan update, tapi kalau aku ade masa lahh yee..kalau takde, anggaplahh blog nih sudah terkubur..hehehe..sedih kann? sokeyy sokeyyy..jgn risau aku tak akan kemana mana punn yee..kata kata akhir, semoga korang semua berjaya di dunia dan di akhirat..assalamualaikum :')