BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 September 2011

Seminggu Raya :)

Rasa mcm dah tak seminggu raya dahh ouhh..iyelaa..baru seminggu raya, aku rasa mcm bahang aidilfitri nihh dah semakin berkurang..kalau dulu time aku kecik kecik..sebulann raya pun tak puas..skg nihh seminggu jee berayaa..lepastuh semua dah busy dgn kerja, skolah, kolej dan mcm mcm lagilahh..cume aku nihh jeh yang still menganggur lagi dekat rumahh..haihhh..maybe esok aku akan pegy carik kerja kott..harap harap laa dapat..nak carik kerja dkt dgn area area rumah aku nihh jee..kalau area area KL tuh lecehlaa..nnti dgn duit minyak lagi, dgn traffic jam lagi..huhhh...malehh akuu..aku dah merasa dahh duluu..maybe kali nih aku kerja sebulan jelahh kott..nak buad duit pocket sikit utk masuk U nnti..haaa, tapi aduhhh..malas pulakk ouhh nak kerjaa..kang tak kerja takdapat duit pulakk..skg nih pun aku tgh pokai gilaa kottt..takpenah sepokai mcm nihh..kalau dulu time sekolah tuhh, boleh lahh lagi mengharapkan duit belanjaa kann..skg nih? hahh, ape pun takbolehh..hihihihi..hmm, itu jelahh kot yang aku nak share pade post kalinihh..byebye :|