BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

01 September 2011

September :)

Fuyoooo, dah masuk bulan 9 dahh beb..so bermakna dah kira masuk raya ketiga laa nihh kann?? pagi kejap lagi aku nak balik kampung kat negeri sembilan..tak jauh pun, balik hari jehh..korang semua mesti dah balik kampung kaaan? untunglahh..actually yg kat negeri sembilan tuhh kampung moyang aku..tapi dia dahh meninggallah..nak pegy beraya dkt sana pun, sebab ramai sedara mara dkt sana..hahhh, so..mcm manee raya korang setakat nihh? bestt?? hehehe..kebetulan pulak kita menyambut kemerdekaan yang ke-54 serentak dgn hari raya aidilfitri kann..kire mcm record jugakk lahh nihh kott..tahun depan mesti raya bulan 8 ouhh..perghhh, semakin tahun, semakin cepat pulak kita berpuasa kann..tapelahh..hmm, duit raya setakat nih mcm manaa?? hahaha..aaaapeee?? tadapat? kesiann..itulahh, sape suruh korang dah besar..tgk mcm aku..kecik lagi..dpt duit rayaaa..ghahaha..tapi aku rasa lahh kann..tahun nihh aku last lahh kot dapat duit raya..yelahh, tahun depan mesti tadapat dahh..sebab diorang semua dah tahuu yg aku nihh dah besarrr..haihhhh..leceh laa mcm nihh..pape pun, duit raya nihh aku nak simpan sikit..nak pegy bercuti dkt PD dgn kawan kawan akan datang nihh..bercuti nampak?? hehehe..cuti panjang sudah habes brok..haaa haaa, ape lagi ehh aku nak citeee?? rasanyaa smpai disini dulu lahh kott..nnti kalau senang aku raya dkt rumah korang yeee..standby duit raya besar besar sikit..kalau boleh bagi lahh duit yang berwarne merahh atau coklattt..ceywahhh..permintaan besarr jee kannn..hahaha..tadelahh..gurau jeee..hmm, alright laa..aku nak tidur dulu..perkembangan yang seterusnya akan aku update dari hari ke hari..hehehe..Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri, Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Negara dan Selamat Menyambut Kedatangan Bulan September..semoga anda selamaaat~ byeeee :)